Boo boos caret on valmistettu vuonna 1985. Mutta omani on ostettu kaupasta vuonna 1987. Tykkäsin siitä niin paljon että minulle on jäänyt mieleen tarkasti miten sen sain. Olin siis 5-vuotias ja olin nuhakuumeessa. Isä oli töissä ja äidin piti lähteä kauppaan. Naapurin mummo tuli sitten vahtimaan minua siksi aikaa. Tullessaan äiti toi myös Boo boos care-nuken ja paranin nopeasti koska halusin päästä sillä leikkimään ;) .

Nämä nukethan ei olleet mitenkään erityisen söpöjä, mutta niiden juju oli pimeässä hohtavat fosforiosat. Kaikilla Boo boos care nukeilla oli fosforiset tuntosarvet ja fosforiset menninkäiskengät. Lisäksi joka nukella oli oma fosforiesine tai hyönteinen.

Itselläni oli (ja on kyllä edelleenkin) tämä lilatukkainen tyttö menninkäinen ja sillä tuo ekstaesine oli lyhty:

photo 4_zpsaefb02fb.png

 

 

Tuntosarvet, kengät, mekko, pikkuhousut ja lyhty olivat kaikki irrotettavia.

Muuten minulla on säilynyt kaikki osat, mutta tällainen vihreä seisomisalusta on mennyt hukkaan:

photo 2_zps65c6d519.png

 

Tässä kuva poikamenninkäisistä ja niiden hyönteisistä ym oheistuotteista:

photo 3_zpsca47943e.png